Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

ATT DET ALLTID...

Av Ida - 26 oktober 2009 23:03

Att det alltid ska bli så jäkla sent innan jag tar mig i säng på kvällarna.. Det är det som är mitt problem. Var iväg å skulle försöka få nån ordning på våra sängbord ikväll. Först kom pappa hit å fikade lite, sen stack vi upp på fresks för att köpa sandpapper och spackel. Vidare för att plocka upp andra grejjer och sen stack vi ner till garaget på hans jobb. Där satte jag igång och slipa sängborden. Fyfan vilket göra alltså. Jag todde det skulle vara "piece of cace" men det var slitigare ön jag trodde. Att få bort dendär förbenade lacken alltså. Henke och Noah kom och höll oss sälskap en stund också innan klocken blev läggdags för Noah och dom åkte hem igen. Tror ni inte på fan att sandpapperet tog slut också när jag nästan var klar. Ja alltså de tog slut för att de gick sönder och slets lös från maskinen flera ggr. Hade 5 ark och det räckte INTE! Nu får jag vänta tills imorn då jag kan köpa mera så jag får göra klart dendär skiten. Sen ska dom ju målas också. Kan säga att när jag kom hem ikväll så var jag full i trä damm från topp till tå. Jag ljuger inte när jag säger att jag var allderles vit i håret. En dusch och sen var det löst. Henke den gull gubben har suttit och fört över mina bilder och min musik från gamm datorn till denna medan jag var borta. <3 Nu skriver jag som jag brukar, att jag ska lägga mig för det blir en tidig morgon imorn. As usual. Men imorn äre jobb som vänar. Sov gott! Nu när jag har alla bilderna på datorn btw, kan jag ju lägga upp några imorn kanske.. Om intresse finns? Over and out..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 24 februari 2010 23:11

Eller vad ska man säga.. Det har ju hänt en del. Har vare urkass på att blogga, men nu har ju livet tagit en vändning och vi bor ju inte i Sollefteå längre utan nu är vi Tärnabor. Det blev så ändå. Flytten gick ganska smidigare än jag trott och vi ha...

Av Ida - 17 november 2009 19:03

Måste bara säga att jag tror jag är inne i en livskris eller nått. Känner av höstdepressionen också. Detta förbannadegråväder. Vi är inne i mitten av November, det regnar hela tiden, är grått och 5 grader plus. Det är inte såhär det ska vara! Nu bord...

Av Ida - 3 november 2009 20:26

Imorse startade vi dagen lika tidigt som vanligt. Jag längtar tills den dagen Noah kommer på vad sovmorgon är för nått. Lämnade lillskrutt på dagis kl 9 och for sen hem och dolade på med köket och disken. Städade undan leksakerna också å satte mig oc...

Av Ida - 3 november 2009 00:15

Har jobbat delad tur (dvs 7-21) både lördag och söndag. Såg fram emot denhär dagens ledighet som fan! Men när Noah väckte mig kl 06 imorse var jag mer död än levande. Henke fick ta mig sig lillkillen upp när han lix skulle upp och göra sig iordning i...

Av Ida - 30 oktober 2009 22:57

Kom på att tänka på en sak nu bara sådär.. Nått som Henrik sa till mig häromdagen mär vi satt å snackade.. Vi har många ggr kommit fram till hur fruktansvärt olika som människor vi faktiskt är. Han är en riktig ensamvarg som älskar fjällnatur, medan ...

Presentation


Välkommen till mitt liv!

Jag är sambo med Henrik och tillsammans är vi stolta föräldrar till Noah som föddes den 26:e Augusti -08.

Här kommer jag att skriva av mig om min vardag, mitt liv, mina nöjen och missnöjen.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards